Известие

Collapse
No announcement yet.

Май ще раждаме ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Май ще раждаме ...

    Здравейте колеги. Значи проблема е следния ... снощи се прибрах към Варна след околко 60км извънградско спокойно каране макс.120км/ч никакъв проблем с колата. Днес следобед решавам да излизам... паля колата и се чува едно чукане като на клапан или повдигач... подам газ усилва се ... 5 мин. работи колата и реших да не я карам. След около 3 часа пак реших да запаля и пак същата работа. ;( маслото на 2-3 дена го проверявам малко да мръдне и допълвам ... та следя си я редовно не съм я пържил, рядко я настъпвам в обороти над 4500... Та какво може да е, дали някой клапан или нещо по надолу към лагерите ? Споделете за читав сервиз във Варна в който майсторите наистина разбират от Алфи,че не ми се ходи при пишман майстори?
    ex. Alfa Romeo GTV 2.0 TS 110kW 98' LUSSO The SiLver BuLLeT

  • #2
    Само да не е маслена помпа, че на един приятел със 155 така му отказа маслената помпа и му тракаше по същия начин
    Ако в края на годината съберете всички презервативи, които сте използвал и успеете да направите автомобилна гума от тях с гордост можете да я наречете GOODYEAR!
    Alfa Romeo 166 2.0 TS + А-95Н LPi

    Comment


    • #3
      Почти сигурно лагери на колянов вал. С какво масло я караш и кога си я купил?
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #4
        Лагер, не чука "като клапан или повдигач".

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Jorkkoo Покажи съобщение
          паля колата и се чува едно чукане като на клапан или повдигач... подам газ усилва се!!
          Като, не като . . То ще си каже момчето като какво чука, дано да не съм прав.
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #6
            Маслото Селения 20к на 8000км. го смених предното това е на 6500км в момента и съм решил следващото да бъде Селения Рейсинг 10в60 ... иначе колата я имам от година и половина и съм и навъртял 25 000км като я взех го смених маслото,след 10к пак смених след 8к смених и това е за сега наближава му на 6500км е ама май в бокса ще минава първо. Та се чудя за читав майстор във Варна който е правил Туйн Спарк ?! Споделете
            ex. Alfa Romeo GTV 2.0 TS 110kW 98' LUSSO The SiLver BuLLeT

            Comment


            • #7
              Доколкото знам, местните твинспаркаджии ползват Бончо. Сервизът му бил някъде до гарата, аз не съм имал честта да ходя при него (слава Богу! ), нека колегите кажат адреса.
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #8
                Преди малко запалих колата и изненада... няма чукане няма нищо?!?!? изчаках я няма нищо нормален шум от вариатора само ... покарах я поразтрих я за дето ме вкара в някви мисли и няма чукане ... кво става ?!?! Явно колкото я глезя толкова ми се прави на важна ?!
                ex. Alfa Romeo GTV 2.0 TS 110kW 98' LUSSO The SiLver BuLLeT

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Jorkkoo Покажи съобщение
                  ... Явно колкото я глезя толкова ми се прави на важна ?!
                  Ами ти сам каза, че над 4500 оборота рядко си вдигал Резвай си я от време на време, алфа е това

                  Все пак се вслушвай в двигателя периодически
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment


                  • #10
                    0899968916 => Търсиш Бончо, до КАТ се намира сервиза. В случай, че все пак решиш да я чуе някой, който разбира.
                    Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
                    Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
                    Audi A4 1.9 TDI

                    Comment


                    • #11
                      за чукането

                      Аз да изкажа компетентно мнение като човек който е чупил биела на туинспарк (именно след 60 км по магистралата) - ами ако е проблема нещо в тея лагери, точно чукане си е, отчетливо едно такова (но все пак при мен в блока отстрани имаше дупка колкото юмрук), отначало леко, ама като дадеш газ - повече... Все пак не ми се вярва да е това, щом е престанало казваш. Съвета ми е да идеш да видят колата профилактично на кадърен сервиз, отдолу картера нали е със силикон а не със гарнитура (тъй мисля), жертвай едни 50 лв например, но като го свалят и ще видят дали има разхлабен лагер например (казвам ти поне от това дето аз съм виждал, сам си свалях биелните лагери и разгледах там какво се случва около коляновия вал).
                      Превантивно не вдигай за дълго време високи обороти д ацедиш колата, щото мен така ми изяде главата.
                      Успех!
                      Alfa 156 2.0 - ех,
                      Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
                      Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
                      Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

                      Comment

                      Working...
                      X